top of page
פרסום בערוץ 14
פרסום בטלוויזיה בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, מהווה אתגר גדול ללקוחות, למרות שהוא נחשב לאמצעי פרסום יעיל ואפקטיבי. חסויות בטלוויזיה: חשיפה גדולה שאפשרית היום גם לעסקים קטנים ובינוניים, במטרה להפוך אותם למותג מוכר.
משרד הבוטיק GAYA ZOHAR JM מתמחה בפרסום חסויות בטלוויזיה בערוץ 14 בתקציבים נמוכים וביצירתיות יוצאת דופן. עכשיו גם אתם יכולים להגשים את החלום ולפרסם את העסק שלכם בערוץ 14 בתקציב ריאלי.
אין ספק שעבור פרסום נכון בטלוויזיה כדאי מאוד להיעזר באנשי מקצוע אשר מכירים היטב את הפלטפורמה ואת כל יתרונותיה. משרד הבוטיק GAYA ZOHAR JM, אשר הוקם ומנוהל ע”י ליאת וצחי מזרחי, חוגג בימים אלו עשר שנות פעילות ואחראי על מאות חסויות בטלוויזיה, ללקוחות גדולים ומוכרים כגון בנק מרכנתיל, קרדן נדל”ן, סוכנויות טויוטה, דלתות רשפים, יקב ירושלים, שלי גפני, קסיאס ועוד; וכן למאות בעלי עסקים קטנים ובינוניים בתקציבים נמוכים.
משרד הפרסום הוותיק, הממוקם בתל אביב, מעניק שירות וליווי מלא מהפגישה הראשונה והוא כולל בניית אסטרטגיה שיווקית, תכנון מדיה להתאמת המוצר לקהל היעד, הפקת חסות וקריאיטיב, אישור רגולטורי מול הרשות השנייה ועוד.
למה כדי לעשות פרסום בערוץ 14?
העובדה שהרייטניג בפריים טיים בערוצים המרכזיים יורד לאורך השנים, מגבירה את הכדאיות לעשות פרסום בערוץ 14, שזה בדיוק ‘האני מאמין’ שלנו – להתאים תקציב למדיה (מדיה פלנינג).
לדוגמא, ללקוח עם תקציב של 50 אלף ש”ח נמליץ להריץ קמפיין במשך חודש בערוצי הנישה המתאימים, במקום פרסום של יומיים בפריים טיים של הערוצים המרכזיים באותו הסכום. כן נייצר קמפיין מורגש יותר, עם רפטיציה גבוהה יותר (חזרה על המסר).
bottom of page