top of page

קידום לוקאלי

כל עסק הרוצה להצליח ולהכות את השוק חייב להשתמש בפרסום. פרסום הוא אבן יסוד בעולם העסקים ולא משנה כמה קטן העסק שלכם או כמה גדול אתם חייבים להשתמש באמצעי פרסום מגוונים בכדי להגיע לכמה שיותר לקוחות. פרסום נכון יכול לשנות מן הקצה אל הקצה חברה ולהעלות אותה אל דרך המלך.​

Business meeting

מה הן הפלטפורמות הטובות ביותר לפרסום?

אין ספק כי כל עסק הרוצה להצליח ולהכות את השוק חייב להשתמש בפרסום. פרסום הוא אבן יסוד בעולם העסקים ולא משנה כמה קטן העסק שלכם או כמה גדול אתם חייבים להשתמש באמצעי פרסום מגוונים בכדי להגיע לכמה שיותר לקוחות. פרסום נכון יכול לשנות מן הקצה אל הקצה חברה ולהעלות אותה אל דרך המלך. יש חברות רבות אשר היו על סף סגירה ולמרות שלא שינו כלום במוצר שלהם ובשירות שלהם הם הגיעו לרווחיות אדירה וזאת תודות למסע פרסום נכון. אך גם כאשר מפרסמים יש לעשות זאת בצורה נכונה. כך לדוגמא הפקת פרסומות הינה הכי אפקטיבית כאשר עושים זאת במדיות של הטלוויזיה והרדיו. חשוב להבין כי הן הרדיו והן הטלוויזיה מאפשרים להגיע לחשיפה עצומה אצל צופים רבים. ההשקעה בפרסום בטלוויזיה וברדיו לא צריכה להיות גדולה בכדי להגיע לתוצאות משמעותיות וזהו יתרון עצום המאפשר לנו למצוא לקוחות חדשים בהשקה נמוכה יחסית. כך אין ספק כי הטלוויזיה והרדיו הן הפלטפורמות הטובות ביותר לפרסום.

הפקת פרסומות – חשיבות הצוות של חברת ההפקה

הפקת פרסומות הן בטלוויזיה והן ברדיו נגזרת באופן ישיר מאיכות צוות ההפקה שמפיק אותן. ישנה משמעות אדירה לאיכויות של צוות ההפקה והפרסומת מושפעת בצורה דרמטית מאנשי הצוות שעובדים עליה. כאשר מדובר על אנשי צוות יש לשים דגש מיוחד על אנשי הקריאטיב. אנשים אלו אחראיים על הצד היצירתי של הפרסומת משפיעים בצורה גדולה על איכות הפרסומת ויכולים לקבוע האם הפרסומת שלכם תהיה ברמה גבוהה ותשאיר חותם אמתי על הצופים שלכם. ככל שאנשי הקריאטיב שלכם יהיו יותר טובים כך הפרסומת שלכם תהיה יותר מעניינת ויותר אנשים ידברו עליה וכך יהיה באז גדול יותר כתוצאה מהפרסומת שלכם. אצל גאיה זוהר תמצאו את אנשי הקריאטיב הטובים בשוק שהינם ברמה הגבוהה ביותר שיש.

הפקת פרסומות – גאיה זוהר כאן בשבילכם

 

אם אתם מעוניינים לבצע פרסום בטלוויזיה גאיה זוהר היא הכתובת שלכם. אצל גאיה זוהר תמצאו את האנשים המנוסים ביותר והטובים ביותר ברמה הגבוהה ביותר שיש. אנו נעשה הכול בכדי לתת לכם את הפרסומות האיכותיות ביותר שיש והטובות ביותר שיש וזאת בכדי להבטיח כי אתם תצליחו להשיג לקוחות חדשים. חרטנו על דגלנו את נושא הליווי האישי והיחס האישי לכל לקוח וכך אתם תקבלו תשומת לב מרבית. פנו אל גאיה זוהר ואנו מבטיחים לכם כי לא תתחרטו לרגע.

גאיה זוהר מתמחה בהפקת פרסומות ייעודיים למגזרים השונים, פרסום למגזר הערבי / חרדי / רוסי ועוד, היכנסו לפגישת ייעוץ אודות הקמפיין הייעודי שלכם.

Advertisement

בין לקוחות המשרד נמצאת גם רשת חנויות פלדמן, שפתחה סניף חדש בתל אביב. הדרך הכי טובה לחזק את הפעילות בסניף, בתקציב של כמה אלפי שקלים, הייתה לדבר ממש עם הקהל סביב החנות, כי החלטת הקנייה ומימוש הפרסום הינו מיידי במקרה של מוצר מסוג זה. עיצבנו “תלי דלת” בולט בצורת ארטיק נוזל כדי למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאליים. על גבי תלי דלת פרסמנו גם מבצעים משתלמים, מה שהביא לאחוזי מימוש מאוד גבוהים בכל קנה מידה כבר באותו היום.

סוכנות מורשית טויוטה, סניף חולון, פנו אלינו בבקשה לעשות קמפיין אודות דגמי טויוטה החדשים שהגיעו. במקרה זה דאגנו לפריסת פרסומים בחולון ובת-ים, במדיות בהן יש סיכוי מאוד גבוה שנמצא את הלקוחות הפוטנציאלים.  יצרנו משחק מילים בקריאטיב, על מנת למשוך כמה שיותר חשיפה והתעניינות והקמפיין זכה להצלחה גדולה.

unnamed.png

קידום סניפים אזוריים לרשתות גדולות

בשנים האחרונות פיתחנו גם התמחות בקידום סניפים מקומיים של רשתות ארציות.

כאשר רשת האופנה ‘תמנון’ פתחו סניף בקניון עזריאלי וביקשו מאיתנו לעזור במציאת פתרון ולהודיע למקסימום לקוחות על השקת הסניף החדש. לקידום הסניף החדש שהם פתחו היה תקציב מוגבל לפרסום ולקחנו על עצמנו את האתגר לעמוד בו ועדיין להיות אפקטיביים. בניתוח האסטרטגי הגענו למסקנה שקניון עזריאלי הוא למעשה תחנת רכבת ענקית, המרכזת תנועת מאות אלפי אנשים בחודש מכל רחבי הארץ. החלטנו לנצל את הטראפיק (תנועת ההמונים) הקיים של הקניון ובתקציב של אלפי שקלים בודדים הטסנו במשך 3 ימים בלון צ’פלין בתוך הקניון. מדובר במשהו שאינו מהווה חלק מהנוף ומושך את העין של העוברים והשבים. פרסום מדיה מקומית באזור עזר למשוך המון לקוחות חדשים שנחשפו לסניף החדש
 

image.png

סוכנות מורשית טויוטה חולון 

בין לקוחות המשרד נמצאת גם רשת חנויות פלדמן, שפתחה סניף חדש בתל אביב. הדרך הכי טובה לחזק את הפעילות בסניף, בתקציב של כמה אלפי שקלים, הייתה לדבר ממש עם הקהל סביב החנות, כי החלטת הקנייה ומימוש הפרסום הינו מיידי במקרה של מוצר מסוג זה. עיצבנו “תלי דלת” בולט בצורת ארטיק נוזל כדי למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאליים. על גבי תלי דלת פרסמנו גם מבצעים משתלמים, מה שהביא לאחוזי מימוש מאוד גבוהים בכל קנה מידה כבר באותו היום.

סוכנות מורשית טויוטה, סניף חולון, פנו אלינו בבקשה לעשות קמפיין אודות דגמי טויוטה החדשים שהגיעו. במקרה זה דאגנו לפריסת פרסומים בחולון ובת-ים, במדיות בהן יש סיכוי מאוד גבוה שנמצא את הלקוחות הפוטנציאלים.  יצרנו משחק מילים בקריאטיב, על מנת למשוך כמה שיותר חשיפה והתעניינות והקמפיין זכה להצלחה גדולה.

bottom of page