top of page

פרסום בערוץ 13: הזדמנות מסך זהב לעסקים שרוצים לבלוט

  • Itai Schkolnik
  • 23 באוק׳
  • זמן קריאה 2 דקות

פרסום בטלוויזיה בישראל עובר שינויים משמעותיים בשנים האחרונות, אך ערוץ 13 ממשיך להוות פלטפורמה חזקה וממוקדת לעסקים שרוצים להגיע לחשיפה רחבה, אמינה ובעלת ערך תדמיתי גבוה.


במאמר זה נבחן מדוע פרסום בערוץ 13 עדיין רלוונטי ואפקטיבי, אילו סוגי פרסומות ניתן לשלב בערוץ, ואיך אנחנו בגאיה זוהר עוזרים לעסקים למנף את המסך כדי לייצר תוצאות.


פרסום בערוץ 13

למה דווקא ערוץ 13?


ערוץ 13 (לשעבר ערוץ 10) ממשיך למשוך קהל מגוון ואיכותי, במיוחד בתחום החדשות, האקטואליה ותוכניות הריאליטי.

היתרונות הבולטים:


  • קהל מבוגר ואמיד – צרכנים בעלי יכולת רכישה גבוהה

  • זמן מסך איכותי – תוכניות בפריים טיים עם מעורבות גבוהה של הצופים

  • תדמית אמינה – חיבור לפרסומות שעוברות "מסך" ומייצרות רגש


סוגי פרסום שאפשר לבצע בערוץ 13


פרסומות מלאות (15–30 שניות): משודרות בזמן הפסקות פרסומות רגילות, עם אפשרות לפרסום בפריים טיים או בשעות נישה ממוקדות קהל.

תשדירי חסות: פרסומת קצרה (5–10 שניות) שמלווה תכנית קבועה. מתאימה במיוחד למיתוג מתמשך ובניית זכירות.

שיתופי פעולה תוכניים / ראיונות: דרך עדינה אך אפקטיבית להציג את העסק כחלק מתוכן עיתונאי או השראתי.

קמפיינים היברידיים: פרסום בטלוויזיה לצד קידום משלים בדיגיטל וברשתות החברתיות.


איך הופכים פרסומת בטלוויזיה להצלחה שיווקית?


פרסום בטלוויזיה זה לא רק מקום – זו אומנות של מסר.בגאיה זוהר אנו מלווים את הלקוחות מהרעיון הראשוני ועד לשידור בפועל:


  1. אפיון קהל יעד והתאמת אסטרטגיית תוכן

  2. כתיבת תסריט ממוקד ובעל אימפקט רגשי

  3. הפקת וידאו איכותית ברמה טלוויזיונית

  4. תכנון מדיה – בחירת זמן השידור, תדירות, מיקומים

  5. ניתוח ביצועים ואופטימיזציה לקמפיין הבא


פרסום בערוץ 13

פרסום בערוץ 13 מול ערוצים אחרים

פרמטר

ערוץ 13

ערוץ 12

ערוץ 14 / 15

קהל יעד

מגוון, מעט יותר בוגר

רחב מאוד, כולל צעירים

נישה אידיאולוגית או לוקאלית

עלויות

בינוניות–גבוהות

גבוהות מאוד

נוחות יחסית

תדמית

איכותית, מאוזנת

חזקה מאוד וממותגת

תלוי קהל ותוכן

זמינות שידור

גמישה ומותאמת אישית

עמוסה יותר

זמינה מאוד

פרסום בערוץ 13 הוא כלי שיווקי חזק לעסקים שרוצים לשלב בין מיתוג, אמינות וחשיפה – בלי להתפשר על איכות.בין אם מדובר בקוסמטיקאית, רופא, מותג אופנה או חברת נדל"ן – הופעה נכונה על המסך יכולה לייצר אמון, הנעה לפעולה ולקוחות בפועל.


רוצה לראות את העסק שלך על המסך?פנה עוד היום למשרד הפרסום גאיה זוהר ונבנה יחד את הפרסומת שתעשה את ההבדל.

 
 
 

תגובות


bottom of page