top of page

פרסומות חדשות בטלוויזיה: מה עובד היום – ולמה זה עדיין כל כך חזק?

  • Itai Schkolnik
  • 23 באוק׳
  • זמן קריאה 2 דקות

בעידן שבו אנחנו מוקפים בפרסומות בכל מקום – ברשתות החברתיות, ביוטיוב, בגוגל ובכל אפליקציה כמעט – פרסומות בטלוויזיה עדיין נחשבות לשיא האפקטיביות עבור מותגים שרוצים לפרוץ קדימה.


פרסומות חדשות בטלוויזיה

אבל היום זה כבר לא מספיק "לשים פרסומת" – צריך לדעת איך לייצר פרסומות חדשות בטלוויזיה שמתאימות להרגלי הצפייה, לאופי התוכן ולקהל המודרני.


במאמר הזה נסקור מה מייחד פרסומות טלוויזיה כיום, מהם הטרנדים העדכניים, ואיך אנחנו בגאיה זוהר עוזרים לעסקים להופיע במסך – ולהשאיר חותם.


למה עדיין לפרסם בטלוויזיה?


חשיפה מיידית בפריים טייםאמינות גבוהה בעיני הצופיםמיתוג חזק שממצב אותך כשחקן מובילחיבור רגשי דרך תמונה, סאונד וסיפור


בעוד שהדיגיטל מלא בהסחות דעת – הטלוויזיה מספקת פוקוס, במיוחד כשמדובר בתוכן חי, חדשות, תכניות ריאליטי ואקטואליה.

מה מייחד פרסומות חדשות בטלוויזיה?


קצר ולעניין

הצופה המודרני מאבד עניין מהר. לכן פרסומות היום צריכות להיות קצרות (15–30 שניות), עם מסר ברור מהשנייה הראשונה.

מותאמות לתוכנית

חברות פרסום חכמות בוחרות להצמיד פרסומות לתוכניות שהקהל שלהן תואם למותג – למשל, פרסומת לטיפול קוסמטי בתוכנית לייפסטייל, או פרסום לייעוץ פיננסי בחדשות הערב.

סיפור רגשי / השראתי

הפרסומות המצליחות ביותר הן אלו שמספרות סיפור: בעיה, פתרון, רגש – ולא רק "המוצר שלנו הכי טוב".

קריינות מקצועית + מוזיקה מדויקת

שילוב של קול נכון ומוזיקה מדויקת מייצר זכירות. זהו פרמטר קריטי ביצירת זהות מותגית.

שילוב מדיה חכמה (טלוויזיה + דיגיטל)

הרבה מהמותגים בוחרים לשלב פרסומות בטלוויזיה עם קמפיינים ברשתות החברתיות – כדי להמשיך את המסר מעבר למסך הגדול.


פרסומות חדשות בטלוויזיה

איפה ניתן לראות פרסומות חדשות בטלוויזיה?

בגאיה זוהר אנו מציעים פרסום בטלוויזיה במגוון ערוצים, כולל:


  • ערוץ 12 – ערוץ הדגל של ישראל, עם רייטינג גבוה

  • ערוץ 14 – חשיפה לקהל נאמן ולאומי

  • ערוץ 15 (i24news) – פרסום בפריים טיים בשילוב תוכן חדשותי איכותי

  • ערוצים ייעודיים – בריאות, לייפסטייל, כלכלה ועוד


איך יוצרים פרסומת שעובדת?


במשרד הפרסום שלנו אנו מלווים את התהליך מא׳ ועד ת׳:


  1. כתיבת תסריט מותאם לקהל היעד

  2. הפקת וידאו מקצועית – כולל צילומים, עריכה, אנימציה

  3. בחירת קריין ומוזיקה ממותגת

  4. תכנון מדיה חכם – מתי, איפה וכמה פעמים לשדר

  5. ניתוח ביצועים והפקת לקחים


דוגמאות לפרסומות שאנחנו יוצרים:

  • תשדירי חסות קצרים (5–10 שניות) להצמדת מותג לתוכנית

  • פרסומות מלאות עם סיפור רגשי או הדגמה של שירות

  • פרסומות משולבות עם כתבות תדמית או ראיונות בערוצים


פרסומות חדשות בטלוויזיה הן לא מה שהיה פעם – הן חכמות, מדויקות ומבוססות על חיבור רגשי עם הצופה.כשזה נעשה נכון – הפרסומת שלך לא רק נראית טוב, אלא גם מביאה לקוחות.

📞 רוצה לבנות פרסומת שתופיע בפריים טיים ותגיד: “הנה העסק שלי – ברמה של הגדולים”?דבר איתנו בגאיה זוהר – ונבנה לך פרסומת טלוויזיה שמייצרת תוצאה.

 
 
 

תגובות


bottom of page